Wednesday, December 16, 2009

kecewa

knape aku rse mcm ni???
knape aku rse sedih sgt???
knape msti jdk mcm ni???
aku pun xtau...
xtau di mana salah aku n keluarga aku...
sume xkene dimata org lain...
apa yg kami buat sume diperhatikan...
aku pun xfhm...
sampai hal kete aku pun di jadikan topik...
salah ke aku nk pki kete baru???
salah ke???
xsalah aku rse sbb aku bukan mtk duit dr diorg...
aku xmenagih simpati ape2 dr diorg...
diorg cume tau mengutuk. perli aku...
tp diorg xtau ape mslh kami...
diorg xtau ape yg tersurat dn tersirat dlm keluarga kami...
xknla aku nk bgtau sume org mslh kami???
aku sgt kecewa skrg ni..
tersgt kecewa sbb ade org pandang rendah kt kami...
xpe mak, ayah...
ul akan buktikan yg kite xbole di main2kan lg...
tggu je la msenye nnti...
mungkin skrg ni ul byk sgt menyusahkan mak n ayah...
tp ul akan bls blk sumenye nnti...

No comments:

Post a Comment