Sunday, December 13, 2009

12 dec 2009



hari ni hari pertunangan aku..hmm..awl2 pg lg aku dh bgn..siap je mndi aku trus bersiap nk g amik halim, ira ngn kinah...kelam kabut jgk aku di buatnya...smpi je kt umah aku rehat2 jap...pastu kul 9 dh start aktiviti yg aku paling suke...MAKEUP time...hehehehe...adela dlm sejam setgh si halim menconteng2 muke aku...akhirnye siap jgk...pastu aku trus la memakai baju tunang...lps tu dpt call dr syg..die ckp die lmbt skit sbb cousin die accident..kate syg orgnye xde pape, tp kete trok gile..ya allah, rsau plak aku..ni la yg dinamakan dugaan...tggu punye tggu, akhirnye diorg smpi jgk umah aku.. mase tu dh pukul 1 lebih...xpela..asalkan sume selamat smpi, terutamanya syg aku la...:-)
bncg punye bncg, akhirnye selesai...yg aku dh menggigil lt dlm bilik ni..cuak katenye..hahaha..
bile mak syg nk sarungkan cincin kt jari aku, aku dpt rsekan mcm ade sesuatu yg lain..rse sebak sgt..tgn menggigil jgn ckpla...yela, stlh 6 thn kami berkwn, akhirnya aku di ikat jgk dgn tali pertunangan..alhamdulillah..makin bertambah perasaan syg aku kt die...hopefully sumenye ok smpi kawen....amin....

p/s : ni aku ltk skit pic mase hari bahgia kami..

No comments:

Post a Comment